Nevnarien tävling!!

 
 
Jag är ju endast 13år men jag älskar att rita, på många olika sätt. Jag har blivit mer intresserad av att rita på datorn och därför skulle en ritplatta vara fantastikst och nu när nevnarien.se har en tävling så varför inte försöka. Det var skapandet genom att rita som fick mig att börja fotografera:
Jag har länge velat ha en ritplatta nu sen jag såg många på youtube andvända det och sa att det var as grymt. Jag gillar att skapandet kan uttrycka så mycket känslor på bara en bild och hur många sätt det finns att skapa på:
 
Fotografering
Bildredigering
Rita
Rita digitalt
Bygga
Sminka
 
Det finns säger hundratusentals sätt att skapa på och jag skulle genom livet vill testa på alla om nu det är fysiskt möjligt ;)





Här kan du berätta vad du ville säga

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Din hemsida eller bloggadress:

Vad skulle du nu säga: