Heeej babes!

(Förlåt för rubriken men har kollat för mycket på TopModel)
 
I'm back! Jag är äntligen tillbaka, medans jag varit borta från bloggen så har jag officiellt blivit tonåring jag har klippt mitt hår axellångt som ni kan se på profilbilden (även om jag inte är jätte glad över att jag gjorde det)
 
Nu är det iallafall vår och ska försöka blogga mer (lol hur många gånger har jag sagt det men inte gjort det)
Vill gärna att ni kommenterar iaf. Det har ju somasgt blivit vår så jag har fräschat upp bloggen från den mörka vintern och kan knappt vänta till sommaren <3
 
(Bild från förra året, tyvärr)




Jättesöt blogg! Och du passar jättebra i din nya frisyr! :)

Svar: Tack & Tack igen, hihi <3
Matilda

2014-03-16 // 17:17:53

Här kan du berätta vad du ville säga

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Din hemsida eller bloggadress:

Vad skulle du nu säga: