Redigering + fotografering

Idag var jag ute med min kusin och hon plåtade mig. Nu har jag redigerat lite och blev såååååååååå nöjd med redigeringen. Så jag tänkte lääga upp före och efter bild på redigeringen!
 
Före redigering:
 
Efter:
 
Tycker att bilden blir så mycket mer smickrande efteråt! Den är lixom ljusare och ögonen ser piggare ut. Kommentera om ni vill ha en video på hur jag gjorde detta.
 
PS:Bilden är tagen av Frida och redigerad av mig




Riktigt intressant blogg, definitivt en läsare. Älskar också att fota :) Checka gärna min blogg :)

2013-05-28 // 17:19:27
» Lydia

Vad söt du är!
Redigeringen var jättefin :)
Kolla gärna min blogg om du har lust ^^

2013-05-28 // 18:32:35

Här kan du berätta vad du ville säga

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Din hemsida eller bloggadress:

Vad skulle du nu säga: