Veckans bloggare #2

Veckans bloggare är
 
 
 
NEVNARIEN!
Såhär skriver hon i sin profil:
Namn: Elin Kero
Bor: Bankeryd/Jönköping
Sysselsättning: Support/Marknad på Scandinavian photo och fotograf.
 
Här bloggar jag om min vardag, med väldigt mycket foton och delar med mig av inspiration och fototips!
 
25 åriga nevnarien är fotograf. Profissionell fotograf som då är hennes jobb. Hon är ägare av en Canon 5d mark II.
Hon ger väldigt mycket tips om vad man bör tänka på i olika miljöer. På hennes blogg finns det mycket fakta och mycket man kan lära sig så besök den vettja! På nevanarien.se
 
 



    




» Frida

Elin är bäst!

Svar: ja vet! Hon e Awesome!
Matilda

2013-06-25 // 23:42:17

Här kan du berätta vad du ville säga

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Din hemsida eller bloggadress:

Vad skulle du nu säga: