Oförbredd bloggpaus

Hej alla! Det var ju såååå länge sen nu och jag kände mig verkligen tvungen att skriva ett inlägg. Ca en vecka efter jag skrev mitt senaste inlägg drog jag och min familj på en sista minuten resa till TENERIFFA! Vi bokade på 
fredagen den 12:de och drog iväg den 16:de och kom hem den 23:de (då 1D fira 3år!!!) Sen har jag knappast haft någon inspiration sen dess. Bloggen blev inte riktigt det första jag prioterde. Jag prioterade att träffa min kompisar och badda i den underbara sommarvädret. Men nu tänkte jag avsluta med lite bilder från Teneriffa! (Bilderna är inte i den ordning som dom är tagna)
 
Stranden utanför hotllet där vi bodde
Stora krabba på en klippa som vi såg på en av våra utflykter
Lite oskarp jag vet, men det är iallafall en vattenmelons shake typ
Den vackraste solnedgången på hela veckan, sista kvällen (fotodröm gått i uppfyllelse, fota solnedågng vid havet)
Faklor som dom hade på en resturang vi var på
Favorit resturangen som vi var på 2 gånger den veckan, fanta lemon vid havet
Detta är maten jag åt till drickan på bilden över
Uppe i bergen när vi åkte och tittade på Teide ( Teide=Vulkanen som teneriffa är skapad av, Teneriffa=Vulkanö)
Kakor och Schweppes Lemon
När vi skulle äta uppe i bergen så krylla det med ödlor och här är en.
 
 

Det vara alla bilder för detta inlägget, får se om det kommer fler i ett annat inlägg!
 
 
 
 





Här kan du berätta vad du ville säga

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Din hemsida eller bloggadress:

Vad skulle du nu säga: